Reklamacje mogą być składane przez klientów Smartt Re sp. z o.o. dotyczące świadczonych przez spółkę usług.
Tryby składania reklamacji:
- drogą pocztową: ul. F. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa, Polska
- drogą e-mail: reklamacje@smartt.pl
- poprzez poniższy formularz kontaktowy
- drogą telefoniczną: +48 22 223 68 55
- osobiście w siedzibie spółki: ul. F. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa, Polska
Smartt Re sp. z o.o. zobowiązuje się do odpowiedzi na złożoną reklamację na piśmie lub w przypadku wyrażenia zgody na kontakt drogą elektroniczną w ciągu 30 dni. W przypadku wystąpienia okoliczności związanych ze skompletowaniem i złożonością sprawy i brakiem możliwości przedstawienia odpowiedzi we wskazanym powyżej terminie, Smartt Re sp. z o.o. zobowiązuje się do wyjaśnienia powodów opóźnienia i złożenia stosownej odpowiedzi na reklamację w okresie nieprzekraczającym 60 dni od daty złożenia reklamacji.