SMARTT RESMARTT RESMARTT RE

Reklamacje

Reklamacje mogą być składane przez klientów Smartt Re sp. z o.o. dotyczące świadczonych przez spółkę usług.

 

Tryby składania reklamacji:

  • drogą pocztową: ul. F. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa, Polska
  • drogą e-mail: reklamacje@smartt.pl
  • poprzez poniższy formularz kontaktowy
  • drogą telefoniczną: +48 22 223 68 55
  • osobiście w siedzibie spółki: ul. F. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa, Polska

 

 

Smartt Re sp. z o.o. zobowiązuje się do odpowiedzi na złożoną reklamację na piśmie lub w przypadku wyrażenia zgody na kontakt drogą elektroniczną w ciągu 30 dni. W przypadku wystąpienia okoliczności związanych ze skompletowaniem i złożonością sprawy i brakiem możliwości przedstawienia odpowiedzi we wskazanym powyżej terminie, Smartt Re sp. z o.o. zobowiązuje się do wyjaśnienia powodów opóźnienia i złożenia stosownej odpowiedzi na reklamację w okresie nieprzekraczającym 60 dni od daty złożenia reklamacji.

Formularz Kontaktowy

Używamy ciasteczek. Więcej →

Zmiany w Polityce Prywatności


Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.

Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.

Polityka prywatności
SMARTT RESMARTT RE